måndag 19 december 2011

Julafton - elevarbeten

Idag har jag haft julafton i min skola.

In i mitt klassrum tågade 9 tjusiga flickor i nya hemsydda förkläden i egen design! Under höstterminen har de fixat på och idag "vandrade" de in i mitt klassrum!

Både jag och eleverna har nog konstaterat att det verkligen behövs en förnyelse av textilierna. Så här ser de gamla ut !:



Den nya kollektionen är mörka jeansförkläden med lite olika roliga detaljer. Det ska bli skönt med lite lov, men roligt att komma tillbaka med lite förnyelse.

Stort TACK alla fina elever och deras lärare Caroline! Roligt att de också sytt upp lite fina handdukar!
Se och beundra:


2 kommentarer:

  1. Jag har bakat lite julgodis som jag har tagit bild på och satt upp på min blogg!
    kolla gjärna! =)
    www.dinahs.blogg.se

    /dinah

    SvaraRadera
  2. Toppen Dinah ! Kul med godisinspiration! :)

    SvaraRadera